ROZLICZENIA I PŁATNOŚCI

FORMA ORAZ SPOSÓB ROZLICZENIA

Tutaj znajdziesz informacje jak przebiega proces zamówienia i płatności za realizację!

internet-solutions-tworzymy-twoje-miejsce-w-sieci-KOMPUTIK-web-design-www

Realizacja w 6 krokach

Uproszczony proces realizacji zamówienia na usługę z zakresu działalności firmy

formularz z zapytaniem o wycenę

Pierwszym krokiem jest przesłanie przez Ciebie zapytania o wycenę poprzez formularz na stronie internetowej na wybranej podstronie np. Strony Internetowe

wycena realizacji

Na podstawie przesłanego przez Ciebie zapytania zostaje opracowana dokładna wycena kosztów oraz terminu realizacji projektu

zamówienie

W odpowiedzi na maila z wyceną i terminem realizacji projektu prosimy o odesłanie Twojej decyzji co do dalszych działań. Odesłanie w odpowiedzi maila "Zamawiam zgodnie z ofertą" oznacza prośbę o rozpoczęcie realizacji projektu i akceptację warunków rozliczenia

realizacja

Na tym etapie Twoje zamówienie jest w realizacji i będziemy na bieżąco informować Cię o postępach w pracy nad zakończeniem projektu. W trakcie realizacji masz możliwość wnoszenia o możliwość dokonania zmian lub modyfikacji.

finalizacja

Przesyłamy do Ciebie informacje o zakończeniu realizacji projektu. Na tym etapie podsumowujemy wykonaną pracę oraz prosimy Cię o przesłanie danych do wystawienia faktury.

ROZLICZENIE I PŁATNOŚĆ

Po finalizacji projektu zostaje wystawiona faktura na dane firmy, które od Ciebie otrzymaliśmy. Termin płatności 7 dni.

Dane firmy

KOMPUTIK
 NIP 6321978988
REGON 362851708

Nr rachunku firmowego

IDEA BANK 
Numer rachunku
49 1950 0001 2006 7155 2389 0001

Kod SWIFT Idea Bank: IEEAPLPA

Kod BIC Idea Bank: IEEAPLPA

IBAN Idea Bank: PL 49 1950 0001 2006 7155 2389 0001

Kontakt elektroniczny

info@komputik.pl
komputik.info@gmail.com
https://komputik.pl/

Lokalizacja

43-600 Jaworzno
plac św. Jana 2

Godziny pracy

9:00 – 19:00
Poniedziałek – Niedziela

Kontakt

Telefon 1: +48 731 544 311
Telefon 2: +48 732 805 270