ROZLICZENIA I PŁATNOŚCI
FORMA ORAZ SPOSÓB ROZLICZENIA
Tutaj znajdziesz informacje jak przebiega proces zamówienia i płatności za realizację!

Realizacja w 6 krokach
Uproszczony proces realizacji zamówienia na usługę z zakresu działalności firmy
formularz z zapytaniem o wycenę
Pierwszym krokiem jest przesłanie przez Ciebie zapytania o wycenę poprzez formularz na stronie internetowej na wybranej podstronie np. Strony Internetowe
wycena realizacji
Na podstawie przesłanego przez Ciebie zapytania zostaje opracowana dokładna wycena kosztów oraz terminu realizacji projektu
zamówienie
W odpowiedzi na maila z wyceną i terminem realizacji projektu prosimy o odesłanie Twojej decyzji co do dalszych działań. Odesłanie w odpowiedzi maila "Zamawiam zgodnie z ofertą" oznacza prośbę o rozpoczęcie realizacji projektu i akceptację warunków rozliczenia
realizacja
Na tym etapie Twoje zamówienie jest w realizacji i będziemy na bieżąco informować Cię o postępach w pracy nad zakończeniem projektu. W trakcie realizacji masz możliwość wnoszenia o możliwość dokonania zmian lub modyfikacji.
finalizacja
Przesyłamy do Ciebie informacje o zakończeniu realizacji projektu. Na tym etapie podsumowujemy wykonaną pracę oraz prosimy Cię o przesłanie danych do wystawienia faktury.
ROZLICZENIE I PŁATNOŚĆ
Po finalizacji projektu zostaje wystawiona faktura na dane firmy, które od Ciebie otrzymaliśmy. Termin płatności 7 dni.
Dane firmy
KOMPUTIK
NIP 6321978988
REGON 362851708
Nr rachunku firmowego
IDEA BANK
Numer rachunku
49 1950 0001 2006 7155 2389 0001
Kod SWIFT Idea Bank: IEEAPLPA
Kod BIC Idea Bank: IEEAPLPA
IBAN Idea Bank: PL 49 1950 0001 2006 7155 2389 0001
Kontakt elektroniczny
info@komputik.pl
komputik.info@gmail.com
https://komputik.pl/
Lokalizacja
43-600 Jaworzno
plac św. Jana 2
Godziny pracy
9:00 – 19:00
Poniedziałek – Niedziela
Kontakt
Telefon 1: +48 731 544 311
Telefon 2: +48 732 805 270