Pozycjonowanie stron w google to technika marketingowa mająca na celu poprawę widoczności witryny, strony internetowej lub treści w wyszukiwarkach poprzez optymalizację treści w celu osiągnięcia wyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.

SEO jest niesamowitym źródłem ruchu. Największym błędem popełnianym przez marketerów jest projektowanie układu strony internetowej w oparciu o założenie, że ludzie będą odwiedzać konkretne strony URL. Oznacza to, że w końcu pojawiają się dodatkowe, niemal ukryte opcje nawigacyjne. Jedyną rzeczą, która powinna znajdować się na początku każdej strony powinno być wyjaśnienie, co można znaleźć na danej stronie lub w danej kategorii. Wszystkie linki do podobnych lub innych treści powinny być ukryte w zaawansowanych menu, aby nie odwracać uwagi odwiedzających od rzeczywistej treści, którą przyszli przeczytać.

Chociaż wiele firm SEO pobiera opłaty za umieszczenie witryny na szczycie SERP-ów, istnieją pewne czynniki, które pomogą Ci zrobić to samemu. Używając pewnych słów kluczowych związanych z Twoją działalnością, w tym znaczników nagłówkowych (H1, H2, itp.), adresów URL stron, opisów META, znaczników nagłówkowych (H2), atrybutu alt dla obrazów i atrybutów tytułu, możesz zapewnić, że Twoja strona będzie wysoko pozycjonowana w wynikach wyszukiwania.

Jeśli wykonujesz pozycjonowanie stron w google najważniejsze jest odpowiednie dopasowanie do intencji użytkownika. Kiedy używane są właściwe słowa kluczowe, konsumenci znajdą Twoją stronę. Niektóre z najlepszych badań pomagają zrozumieć podstawy SEO. Ujawniają, jakich słów kluczowych używać, aby poprawić widoczność witryny i jak opracować kampanię wyszukiwania, aby przechwytywać więcej ukierunkowanych kliknięć.