IDENTYFIKACJA WIZUALNA

POTRZEBUJESZ TEGO ABY TWOI KLIENCI ZAPAMIĘTALI CIĘ NA DŁUŻEJ?!

Dzięki stworzeniu jednolitego wizerunku firmy uwzględniającego logotyp, ujednoliconą kolorystykę oraz grafikę Twoja działalność zyska spójny pozytywny przekaz dla Twoich klientów, którzy będą kojarzyć do kogo powrócić i dokonać zakupu!

internet-solutions-tworzymy-twoje-miejsce-w-sieci-KOMPUTIK-web-design-www

Projekt logo

WYKREOWANY

Logotyp Twojej firmy zostanie wykreowany na podstawie Twoich oczekiwań oraz zapotrzebowania branży, w której funkcjonuje Twój biznes na bazie analizy potrzeb potencjalnych klientów. Dzięki temu symbolika oraz przekaz emanujący z logo będzie jednoznacznie budzić skojarzenia z Twoim produktem lub usługą.

UKIERUNKOWANY

W opcji podstawowej otrzymujesz co najmniej dwie propozycję wyjściowe dla Twojego logo, które będą podlegać Twojej opinii, w jaki sposób ma zostać ukierunkowane dopracowanie finalne projektu.
W opcji rozszerzonej otrzymasz propozycję zarówno logotypu jak również wprowadzenia do pełnego opracowanie identyfikacji wizualnej tj. kolorystyki, kształtów, proporcjach umiejscowienia znaków i obrazów itd.

DOPRACOWANY

Projekt zostanie dopracowywany tak aby sprostać Twoim określonym wymaganiom oraz będzie przesłany w formacie plików zarówno rastrowych jak i wektorowych aby w przyszłości można było ponownie wykorzystać projekt np. na wizytówkach, ulotkach, banerach itp.

ZAMÓW BEZPŁATNĄ WYCENĘ

elementów identyfikacji wizualnej dla Twojej działalności i zacznij się wyróżniać!

KROK 1 Z 2

Jaki zakres identyfikacji wizualnej potrzebujesz dla swojej firmy?


zaznacz co najmniej jedno pole, lub kilka, możesz wszystkie

Aby prowadzić wycenę wzmocnienia wizerunku Twojej firmy, niezbędna jest analiza elementów, które wskażesz w niniejszej ankiecie.

CO DLA CIEBIE ZROBIMY?

  • Wyślemy w odpowiedzi ewentualne pytania doprecyzowujące projekt
  • Przygotujemy opis etapów realizacji 
  • Wstępną wycenę realizacji projektu
  • Określimy dokładnie termin realizacji

FAQ

Często zadawane pytania i odpowiedzi

Identyfikacja wizualna (ang. corporate identity, visual identity) – podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki firmy na rynku. Termin ten określa ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej spośród konkurencyjnych marek. Spójny system wizualny jest najważniejszym elementem całościowej identyfikacji.

Na identyfikację wizualną składają się m.in.:

  • logo/logotyp
  • kolorystyka
  • krój pisma
  • wygląd budynków i charakterystyczny wystrój wnętrz,
  • wygląd produktów oraz i ich opakowań,
  • szata zewnętrzna materiałów promocyjnych itd.

W wyniku przeprowadzenia identyfikacji wizualnej powstaje zazwyczaj tzw. podstawowa księga znaku, Oficjalnym zapisem wzorców prezentacji firmy jest księga identyfikacji, która w sposób kompleksowy opisuje elementy systemu identyfikacji oraz sposoby i zasady ich wykorzystania. Księga identyfikacji występuje także pod innymi nazwami takimi jak księga tożsamości, oraz w wersjach anglojęzycznych CorporateI identity ManualCI ManualCorporate Identity Guide Book. Księga może więc obejmować następujące elementy wizualnej identyfikacji firmy:

  • symbole firmy (logo, symbole dekoracyjne),
  • kolory firmowe,
  • typografie firmowe,
  • druki firmowe (papier firmowy, koperty firmowe, kartki do zapisków, bilety wizytowe, dokumenty handlowe, rachunki i faktury, inne druki firmowe),
  • wzory materiałów reklamowych, form audiowizualnych (np. prezentacji), materiałów drukowanych dla celów public relations,
  • ubiór i identyfikatory pracowników,
  • oznakowanie środków transportu,
  • architektura i wystrój budynków, wnętrz biurowych, punktów sprzedaży,
  • informacja wizualna (tablice informacyjne zewnętrzne, tablice informacyjne wewnętrzne, szyldy firmowe, tabliczki informacyjne przy/na drzwiach),
  • inne elementy identyfikacji (flagi, transparenty, maskotki, upominki).

Oficjalne zapisy dotyczące identyfikacji wizualnej mogą zostać poszerzone o księgę komunikacji werbalnej, która zawiera ustalenia dotyczące nazwy, sloganu firmowego, haseł reklamowych, słów kluczowych nazewnictwa produktów i ofert, słów kluczowych, wzorcowych tekstów (wymienione elementy obok werbalnej przyjmują także formę wizualną). Można także do nich dołączyć nośniki, zawierające elementy identyfikacji muzycznej.