Pomysł tworzenia filmów dla YouTube Shorts, nowej platformy do tworzenia filmów o krótkiej długości, która zadebiutowała w czerwcu, wydaje się atrakcyjną perspektywą. Nie tylko daje możliwość zaangażowania publiczności, która może nie być tak zainteresowana spędzaniem czasu na dłuższych filmach, ale szorty kwalifikują się również do umieszczenia na stronie głównej YouTube i mogą potencjalnie przyciągnąć więcej widzów.
Jednak, gdy przychodzi do niego, istnieją pewne minusy tego nowego typu treści, które sprawiają, że trudno jest rozważyć je jako realne źródło dochodu.
Przede wszystkim, publiczność dla filmów o krótkiej długości jest mała, zwłaszcza w porównaniu z dłuższymi. W rzeczywistości, według jednego z raportów, tylko 8% wyświetleń na YouTube pochodzi od osób oglądających filmy krótsze niż pięć minut. Liczba ta spada dalej, jeśli usuniesz teledyski, filmy i programy telewizyjne z równania. Oznacza to, że pracujesz z znacznie mniejszą publicznością niż byłbyś z tradycyjnym wideo, co utrudnia dotarcie i utrzymanie publiczności – i bez publiczności, jest to mało prawdopodobne, aby być w stanie wygenerować jakiekolwiek znaczące dochody.
Jednak z drugiej strony cieszą się one coraz większą popularnością, dlatego warto spróbować. Więcej podobnych artykułów znajdziesz na stronie https://oystem.pl/ .