Wprowadzając nowy produkt do sklepu, musimy go odpowiednio zareklamować, tak by klienci najpierw dowiedzieli się o nim, a następnie zechcieli go kupić. Jakie są najskuteczniejsze sposoby sprzedaży nowego produktu w sklepie?

1. Promocja cenowa

Widząc u nas nowy produkt, klienci zazwyczaj nie znają go. Naturalnym jest więc, że nie będą przekonani do jego zakupu. Dobrym sposobem na przekonanie ich jest wystawienie produktu w promocyjnej cenie, która może wrócić do normy po okresie czasu, kiedy zobaczymy, że klienci polubili nasz produkt i regularnie go kupują

2. Reklama w social mediach

Umiejętnie prowadzony profil na Facebooku, czy Instagramie to podstawa działań każdego sklepu internetowego. Gdy pokażemy na nim nowy produkt i opatrzymy ciekawym opisem, czy ładnym zdjęciem, jest szansa, że klienci zaczną udostępniać nasz post, co będzie prowadziło do wzrostu sprzedaży naszego produktu.

3.Unikalny opis

Zadbajmy o to, by opis produktu był unikalny. Posiadając długi i wyczerpujący opis, który na dodatek jest lepszy, niż ma konkurencja, zwiększamy szanse na to, że klient kupi dany produkt właśnie u nas.

4. Kupony rabatowe

Serwisy z kuponami rabatowymi nie są co prawda już tak popularne jak dawniej, jednak nadal cieszą się sporym zainteresowaniem. Spróbujmy umieścić nasz nowy produkt w kilku takich serwisach i zaoferować korzystny rabat. W ten sposób zdobędziemy nowych klientów, którzy chętnie korzystają z kuponów rabatowych.

5. Film na Youtube

To jedna z najtrudniejszych, ale zarazem najbardziej skutecznych form promocji. Nagrywając ciekawy film z nowym produktem i wstawiając go na Youtube, mamy szanse, że stanie się od tak zwanym viralem i ściągnie nam mnóstwo nowych klientów. Pamiętajmy by w opisie filmu zamieścić link do danego produktu w naszym sklepie.

Źródło: https://dealavo.com/pl/